Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych wychowawczych lub innych




2 pkt 5.. 2 pkt 5 OPIS I ANALIZA Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony.. 2 pkt 4 ) Zadania Zdiagnozowałam przyczyny niepowodzeń szkolnych ucznia oraz zastosowałam środki zaradcze.. 5 - „umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych…" Jaki szczególnie trudny przypadek wychowawczy napotkała Pani w swojej pracy i jak go Pani rozwiązała?Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły.. Opis może składać się z następujących elementów: identyfikację problemu.. Wykonywanie zadań na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich we współpracy z innymi osobami, instytucjami samorządowymi lub innymi podmiotami.. W jaki sposób wspierasz działania wychowawcze rodziców?Korzystałam z dostępnych w Internecie, między innymi na w/w stronach, publikacji z zakresu dydaktyki, psychologii i pedagogiki w celu zastosowania tej wiedzy do rozwiązywania problemów edukacyjnych i wychowawczo-opiekuńczych moich uczniów (patrz.. Jakie problemy wychowawcze rozwiązałaś w czasie stażu?. §8 ust.2 pkt.. ( § 5 ust.. Dokumentacja musi być w formie: 4) opisu i analizy w szczególności ze wskazaniem uzyskanych efektów umiejętności rozpoznania i rozwiązaniaUMIEJĘTNOŚĆ ROZPOZNAWANIA I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW EDUKACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH GIMNAZJALISTÓW ..

Opis i analiza realizacji zadaniaumiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych .

2.umiejĘtnoŚĆ rozpoznawania i rozwiĄzywania problemÓw edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzglĘdnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoŁy, w ktÓrej nauczyciel jest zatrudniony.. Część B. Działania realizowane przeze mnie w tym zakresie: Opis i analiza problemu edukacyjnego: „Trudności w rozwiązywaniu zadań tekstowych.. problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony.. Rozdział VII § 8 ust.. ).Katalog Marta Sobiechowska - Marczenia, 2016-11-10 Świebodzin Awans zawodowy, Plany rozwoju zawodowego Opis i analiza Wybranych zadań, których mowa w § 8 ust.2 pkt 5 w zakresie umiejętności rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudnioUzyskanie innych znaczących osiągnięć w pracy zawodowej.. Szczegóły § 7.2.2 i § 7.2.4.. § 8 ust.. Jaki szczególnie trudny przypadek wychowawczy napotkał/a Pan/Pani w swojej pracy i jakie rozwiązanie przyniosło pozytywny efekt?. Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczychOpis i analiza przypadku rozpoznawania i rozwiązywania problemu wychowawczego (negatywne relacje interpersonalne w klasie) autor: Agnieszka Kochanik kategoria: analiza przypadku..

Opis i analiza co najmniej dwóch przypadków rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych.

5 Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony.. 10. umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych i innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony §8, ust.. W czasie trwania stażu zostałem dwukrotnie wyróżniony nagrodą Dyrektora SOSW nr 2.. 2 pkt 5)Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony - dokumentacja powinna zawierać opis i analizę co najmniej dwóch przypadków rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych,IX.. 1.5) umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony.. Opracowanie planu pracy wychowawcy klasowego i tematów godzin do dyspozycji wychowawcywychowawczych lub opiekuńczych.. genezę i dynamikę zjawiska .Czy umiejętność oceniania kryterialnego wpłynęła na modyfikację metod pracy z uczniami?.

2, pkt 5Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych z uwzględnieniem specyfiki pracy w przedszkolu.

2 pkt.. Opis i analiza rozpoznania, diagnozy, rozwiązania problemu edukacyjnego ucznia ze specyficznymi problemami w uczeniu się języka polskiego w gimnazjumUmiejętność rozpoznawania i rozwiązywania.. identyfikacja problemuuzyskanie innych znaczących osiągnięć w pracy zawodowej §8, ust.. Ważne jest też, aby główny kierunek rozwiązywania podobnych problemów był taki sam dla wszystkich wychowawców, nauczycieli, psychologów .Opis analiza realizacji wymagań zawartych w § 8 ust.2 pkt 5 Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych z uwzględnieniem specyfiku typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony Opis i analiza przypadku rozpoznania i rozwiązania problemu wychowawczego uczennicy klasy trzeciej gimnazjum 1.Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych i innych, z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony..

zadania formy realizacji termin uwagi o realizacji opis i analiza dwÓch problemÓw edukacyjnych, wychowawczych lub innych.

Forma realizacji:Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych i innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony .. Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony.. Przedstawiam dwa przypadki rozwiązywania problemów edukacyjnych i wychowawczych uczniów gimnazjalnych, z którymi zetknęłam się w swojej pracy pedagogicznej.Opis i analiza - Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudnionyOpis i analiza co najmniej dwóch przypadków rozpoznania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony (§ 8 ust.. Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest .Przepisy prawa nie wskazują, jaką ilością „analizy przypadków" nauczyciel musi się wykazać, aby potwierdzić posiadanie umiejętności rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony.Jednym z wymagań koniecznych do uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanego jest umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, wynikających ze specyfiki szkoły.Opis i analiza rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych z uwzględnieniem specyfiki typu Author: Jan Last modified by: CENDROWSKI Created Date: 3/22/2005 11:37:00 AM Company: dom Other titles5) umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt