Mocne i słabe strony ucznia z matematyki




Jest zaradny i samodzielny w sytuacjach codziennych np. ubieranie.. TEST TWOICH MOCNYCH STRON Poniżej znajduje się 90 stwierdzeń.. .Trzeba nakreślić ogólną sylwetkę ucznia, zwracając uwagę zarówno na jego słabe jak i mocne strony (np. czy dziecko jest wytrwałe, zmotywowane, czy ma dobre tempo pracy, ale jest mało samodzielne, czy zapomina o zadaniach domowych, zeszytach itp.).. Mocne strony Słabe strony Niski poziom umiejętności uczniów w zakresie Funkcjonowanie gimnazjum i technikum w jednym zespole - w szkole panuje spokój, starsi uczniowie wpływają pozytywnie na postawy młodszych kolegów, motywują do .BO MOCNE STRONY SĄ W TOBIE I CZEKAJĄ NA ODKRYCIE!. Wykonuje estetyczne prace plastyczne.. Odpowiedzi zaznaczaj bez dłuższego zastanawiania się - pierwsza myśl jest najlepsza!. Moim zadaniem było przekonanie niektórych uczniów, że nie wszyscy muszą być mocni z matematyki i z języka polskiego, mogą realizować się na zajęciach wychowania fizycznego czy plastyki czy przyrody.mocne i słabe strony klasy; problemy wychowawcze z uczniami, uczniowie nadpobudliwi, wyobcowani z klasy, szczególnie uzdolnieni; opis działań wychowawczych podejmowanych przez wychowawcę w celu integrowania zespołu klasowego; opis działań mających na celu przeciwdziałanie niepowodzeniom szkolnym uczniów, uczestnictwo w kulturze .Mocne strony uczniów z zespołem Aspergera : mają dobrą pamięć wzrokową, a używanie pomocy wizualnych (np. zdjęć, modeli itp.) przykuwa ich uwagę i pozwala lepiej przyswoić materiał; świetnie zapamiętują fakty i wydarzenia (jeśli tylko temat zainteresuje ich w stopniu umożliwiającym koncentrację uwagi);mocne i słabe strony nauczycieli - analiza..

2.Dla każdego coś dobrego - na mocne i słabe strony ucznia!

·konsekwentne zachowanie ·zachowany dystans do samego siebie ·osobowoŚĆ pozwalajĄca na dobry kontakt z uczniami ·umiejĘtnoŚĆ stosowania atrakcyjnych, .Mocne strony Słabe strony obszarze Ogólna sprawność fizyczna (motoryka duża) Dziewczynka sprawna .. kształcenia specjalnego dla ucznia z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim, terapia logopedyczna, rewalidacja .. wyrównawcze z matematyki i języka polskiego.. MOCNE STRONY • chętnie uczestniczy w życiu rówieśników • buduje więzi ze środowiskiem • korzysta z informacji, które są skierowane do niego • odpowiada na zadane pytania • zazwyczaj przestrzega umów i norm społecznych • uczęszcza regularnie na zajęcia • jest przygotowany do zajęć • ma dość dobre tempo wykonywanych .Mocne i słabe strony ucznia - IPET Mocne i słabe strony ucznia - IPET Zasadnicze informacje o uczniu wynikające z poziomu funkcjonowania zawierające się w Indywidualnych Programach Edukacyjno-Terapeutycznych i wynikające z orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego mogą przyjmować formę jak poniżej:Mocne strony Słabe strony Ogólna sprawność fizyczna (motoryka duża) .. Chętnie i starannie pisze - odwzorowuje, sprawnie liczy na konkretach w zakresie 20..

Raport szczegółowy opisujący słabe i mocne strony w wersji angielskiej.

Taka generalizacja jest niebezpieczna, jednak szczegółowy raport zawiera takie detale, że bez problemu można znaleźć obszary do pracy nad sobą.informacje dotyczące charakterystyki psychopedagogicznej ucznia czyli jego mocne i słabe strony w obszarze funkcjonowania poznawczego, społeczno-emocjonalnego i umiejętności szkolnych.. B o h a t e r ó w W r z e śn i a 1 9 3 9 w K o l b u s z o w e j Strona 3 CHARAKTERYSTYKA UCZNIA SŁABEGO Przystępując do charakteryzowania ucznia słabego , należy uświadomićMOCNE STRONY SPOŁECZNE: Jak radz ę sobie z lud źmi!. Społeczeństwo średniowiecznej Europy.. pobierz pdf drukuj.. Posiadanie silnego i zgrabnego ciała jest dla mnie ważną rzeczą.. Jest koleżeoski.. Lubi ę słucha ć ludzi, których opinia całkowicie ró żni si ę od mojej..

Imię i nazwisko ucznia..... rok szkolny ..... Test przypisuje nas do jednej z 16 kategorii osobowości.

• zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w wymiarze: 45 minut tygodniowo • zajęcia socjoterapeutyczne w wymiarze: 60 minut tygodniowo .W tej zakładce znajdują się propozycje ćwiczeń, metod, technik, narzędzi oraz inspiracje i pomysły, które można wykorzystać w Indywidualnych Programach Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET) dla uczniów z autyzmem, zespołem Aspergera, ASD, SPD, dysleksją, ADHD, ADD i zaburzeniami pokrewnymi, w tym również dzieci z niepełnosprawnością intelektualną.Wielu uczniów ma spore problemy z poszukiwaniem odpowiedzi na pytania kluczowe.. Pomoc rówieśników w trakcie zajęć i podczasPROGRAM PRACY Z UCZNIEM MAJĄCYM TRUDNOŚCI W NAUCE Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł T E C H N I C Z N Y C H i m .. Zdolno ści interpersonalne Tak, zawsze Tak Czasami tak Nigdy Szybko nawi ązuj ę rozmow ę z innymi lud źmi.. Zaznacz kółkiem numery tych zdań, z którymi się zgadzasz.. Autor: Elżbieta Gyzińska, 17.07.2020 edukacja wczesnoszkolna.. Chcę podzielić się moimi sprawdzonymi pomysłami na podniesienie skuteczności nauczania matematyki w szkołach, gdzie uczniowie z reguły są słabi, mają problemy z bieżącą nauką i nadrabianiem zaległości z lat poprzednich, co skutkuje ich niską samooceną i .Każdy z uczniów określił swoje mocne i słabe strony..

Metodą służącą do ich identyfikacji jest analiza SWOT.DZIECKO- Mocne strony: stara się dostosować do zasad, chce być lepszym dzieckiem.

ARKUSZ WIELOSPECJALISTYCZNEJ OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA Strona 3 z 9 trudności itp.) ekspresji twarzy, nie posiada zdolności .. matematyka załącznik nr.. chemia załącznik nr.. fizykaMocne i słabe strony ucznia Date: 19 listopada 2019 Author: sylwiaiwan 0 Komentarze Zasadnicze informacje o uczniu wynikające z poziomu funkcjonowania zawierające się w Indywidualnych Programach Edukacyjno-Terapeutycznych i wynikające z orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego mogą przyjmować formę jak poniżej:W pierwszej części arkusza Prezentacja ucznia (mocne i słabe strony ) należy zaznaczyć odpowiednią wartość od 1 - 5, gdzie 1 oznacza brak umiejętności, zachowań, nawyków itd., a 5 - najczęstsze występowanie.. Słabe strony: brak motywacji, brak współpracy, brak wiary w siebie, bunt - praca nad poprawą zachowania, wywiązywaniem się z obowiązków, szukanie dróg dotarcia do dziecka i poszukiwanie motywacji - konsekwencja w działaniu.. Epoka napoleońska.Opis funkcjonowania - mocne strony i zakres, w którym uczeń wymaga pomocy Mocne strony Słabe strony Rozwój fizyczny (w tym motoryka duża i mała, funkcjonowanie zmysłów, stan zdrowia) Wysoka sprawność w zakresie motoryki dużej - chłopiec chętnie biega, skacze, wspina się na drabinki, włącza się do gier ruchowych.Mocne strony ucznia.. Słabe strony: Posiada ubogi zasób słownictwa, jest biernyNa podstawie analizy wyników próbnych testów gimnazjalnych klas III z historii można wykazać mocne i słabe strony uczniów Mocne strony (poziom trudności) Słabe strony (poziom trudności) Wymagania: 1.. DZIECKO - Mocne .. Następnie ujęto informacje dotyczące sytuacji rodzinnej ucznia oraz inne dodatkowe informacje o uczniu a których nie było np. w orzeczeniu z poradni .Problemy z matematyką w pierwszych etapach edukacji dziecka skutkują często poważnymi konsekwencjami nie tylko w karierze matematycznej ucznia, ale także odbijają się na psychice malucha - dziecko traci motywację do uczenia się, niechętnie uczęszcza na lekcje matematyki, zaległości się nawarstwiają, dziecko nie potrafi nadrobić braków, czuje się gorsze, bezwartościowe .Mocne strony: Uczeo zgodnie współpracuje w grupie.. Współpraca z uczniami Mocne i słabe strony OK Uczenie i ocenianie uczniów metodami i sposobami OK ma swoje mocne i słabe strony, stwarza też pewne szanse i zagrożenia.. 3.Specyficzne trudności w uczeniu się A. Dysgrafia, czyli brzydkie, nieczytelne pismo:Im słabsi uczniowie, tym lepszym strategiem musi być nauczyciel, aby wyzwolić w nich ambicje i motywację do pracy.. Określanie punktowe służy jedynie do orientacji w nasileniu obserwowanych zachowań.. Dużą wagę diagnostyczną przywiązuje się do mocnych stron dziecka.Test i podstawowy raport w języku polskim..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt