Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne wywiad z dyrektorem




Zbigniew Kołaczek Data sporządzenia raportu: 31 maja 2016 r. Młodzieżowy Dom Kultury w Żyrardowie Rok szkolny 2015/2016PROJEKT EWALUACJI Wymaganie: Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne 1.. Przedmiot ewaluacji: 1.. 1% ankietowanych doceniło w tejMiejskie Przedszkole nr 15 W Oświęcimiu,,Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne.". Poziom podstawowy: Szkoła lub placówka realizuje działania wychowawcze i profilaktyczne, które są dostosowane do potrzeb uczniów i środowiska.. W szkole ocenia się skuteczność podejmowanych działań wychowawczych oraz w miarę potrzeb modyfikuje się je.. RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ „Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne" Zespół ds. ewaluacji wewnętrznej: Dorota Bieszcz- Daniluk Izabela Sito Data sporządzenia raportu: 30 kwietnia 2017 r. Zespół Szkół w Trzcianie Rok szkolny 2016/17RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ „Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne" Zespół ds. ewaluacji wewnętrznej: 1.. Zdaniem uczniów, w szkole pozytywnym zachowaniem jakie dominuje to przedewszystkim koleżeńskość.1 RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ „Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne" Opracowanie - Łukasz Pieniążek Współpraca: Marta Dutka, Ewa Paczkowska, Anna Bakalarek, Grzegorz WalendowskiBadaniom obszaru Respektowane są normy społeczne poddano wymagania na poziomie B i D: 1..

Kształtowane są postawy i€respektowane normy społeczne.€ 6.

PRZEDSZKOLE WSPOMAGA ROZWOJ DZIECI Z UWZGLEDNIENIEM ICH INDYWIDUALNEJ SYTUACJI Raport opracowały: Agnieszka Olechno Anna Klim Małgorzata DębkoKSZTAŁTOWANE SĄ POSTAWY I NORMY SPOŁECZNE ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W PODEDWÓRZU SZKOŁA PODSTAWOWA 7 16.. Uwzględniając wymaganie będące problem badawczym: „Kształtowane są postawy iKształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych jest przedmiotem ewaluacji zewnętrznej w tym roku szkolnym.. .Przeprowadzono wywiad indywidualny z€dyrektorem placówki, grupowy z€przedstawicielami samorządu lokalnego i€partnerów szkoły, grupowy z€pracownikami niepedagogicznymi .Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne.. Szkoła lub€placówka wspomaga rozwój uczniów, z€uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji.€ 7.. Inne, równie ważne źródła, to: obserwacja uczniów na lekcjach i podczas przerw (69%), analizowanie negatywnych zachowań uczniów (54%), analizowanie uwag uczniów (47%), a także i rozmowy uczniów z dyrektorem (37%), ankiety (18%).. Nauczyciele współpracują w€planowaniu i€realizowaniu procesów edukacyjnych.€ 8.. Zatem raport z ewaluacji wewnętrznej dotyczy działań szkoły w zakresie wymagania „Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne".. na poziomie d wymaganie od-nosi się do poczucia bezpieczeństwa uczniów, a więc obowiązku szkoły wo-Plan ewaluacji w portalu Edux.pl..

a) Tak-4 b) Nie-0 0 2 4 TAK NIE 4 0 3.Kształtowane są postawy i€respektowane normy społeczne.

PRZEDSZKOLE KSZTAŁTUJE POSTAWY I RESPEKTUJE NORMY SPOŁECZNE Wymaganie 6.. Cel ewaluacji: Zebranie informacji na temat podejmowanych działań mających na celu kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych.. Szkoła realizuje działania wychowawcze i profilaktyczne, w tym mające na celu eliminowanie zagrożeń oraz wzmacnianie pożądanych zachowań, które są dostosowane do potrzeb uczniów i środowiska.Wychowawcza rola szkoły (kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne) 1.. Aleksandra Rudzińska 3.. Pytania otwarte były .. W ankiecie wzięło udział 5 nauczycieli.. Wyjaśnienie skrótów dla narzędzi: WZN - Wywiad z nauczycielami AD - Ankieta dla dyrektora AN - Ankieta dla nauczycieli AR - Ankieta .Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne Charakterystyka wymagania na poziomie wysokim: W szkole lub placówce, wspólnie z uczniami i rodzicami, analizuje się podejmowane działania wychowawcze i profilaktyczne, w tym mające na celu eliminowanie zagrożeń oraz wzmacnianie właściwych zachowań.1.. (V/1) Działania szkoły lub placówki zapewniają uczniom bezpieczeństwo fizyczne i psychiczne, a relacje międzyWymaganie 4: Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne.. Która z tych wymienionych postaw w punkcie 14 i 15, Twoim zdaniem, dominuje w Twojej szkole?.

W przedszkolu przestrzegane są zasady bezpieczeństwa oraz respektowane są normy społeczne.

Relacje między wszystkimi członkami społeczności przedszkolnej są oparte na€wzajemnym szacunku i€zaufaniu.o nieprzestrzeganiu norm społecznych są rozmowy z uczniami (72%).. Czy diagnozuje pani zachowania dzieci?. Promowana jest wartość edukacji.€ 9.. Wnioski z badań.. Działania Szkoły zapewniają uczniom bezpieczeństwo fizyczne i psychiczne, .. a także dokonać mierzenia postaw.. Opis metod i narzędzi badawczych wykorzystywanych przy ewaluacji: Ankieta dla nauczyciela - Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne - kwestionariusz ankiety - załącznik nr 1 Ankieta dla obserwatora zajęć- Kształtowane są postawy i normy społeczne -Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ PROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 Zakres diagnozowania: Wymaganie 5.. Wyniki przeprowadzonej ewaluacji dla wymagania: Analiza wypowiedzi badanych respondentów (dyrektora, nauczycieli, partnerów, rodziców) oraz z€obserwacja szkoły i€zajęć lekcyjnych pozwalają stwierdzić, że€szkoła podejmuje działania Przedmiot ewaluacji: Procesy edukacyjne i dydaktyczne są zorganizowane w sposób służący kształtowaniu postawwymaganie „respektowane są normy społeczne", wchodzące w zakres obsza-ru „efekty", odnosi się do kilku istotnych wymiarów funkcjonowania szkół, przedszkoli i innych placówek edukacyjnych..

Uczniowie naszej szkoły respektują normy społeczne, prezentując właściwe zachowania w różnych sytuacjach.

Wstęp - przebieg ewaluacji Zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez zespół ds. ewaluacji wewnętrznej, zostało przeprowadzone badanie ewaluacyjne dotyczące wychowawczej roli szkoły - kształtowania postaw i respektowania norm społecznych.norm społecznych oraz przebiegu procesu kształtowania postaw.. Szkoła lub€placówka wspomaga rozwój uczniów, z€uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji.. Wywiad wywiad z Dyrektorem szkoły wywiad z psychologiem szkolnym wywiad z pedagogiem szkolnym1 RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ przeprowadzonej w roku szkolnym 2016/2017 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goświnowicach Wymaganie: Kształtowane są postawy i respektowane są normy społeczne.działania Szkoły w€badanych wymaganiach: "Kształtowane są postawy i€respektowane normy społeczne", "Szkoła lub€placówka wspomaga rozwój uczniów, z€uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji".. Używamy plików cookie i zbieramy dane m.in. w celach statystycznych i personalizacji reklam.2 Wymaganie 5 : Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne Cele ewaluacji: Pozyskanie informacji na temat bezpieczeństwa w szkole wśród uczniów i nauczycieli oraz skali i typu zagrożeń występujących na terenie szkoły,Kształtowane są postawy i€respektowane są normy społeczne.. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek (Dz. U. z dnia 29 sierpnia 2017 r., poz. 1611) obowiązuje od 1 września 2017 r. Zgodnie z charakterystyką wymagania dzieci w przedszkolu powinny .Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne.. Sławomir Nalej 2.. Szkoła wspomaga rozwój uczniów, z€uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji.. Dane zbierane były od września 2015 do maja 2016rdotyczącymi norm społecznych i wiedzą jakich zachowań się od nich oczekuje.. • Zachowanie dzieci w przedszkolu nie odbiega w sposób rażący od przyjętych norm postępowania w kontaktach wzajemnych oraz z osobami dorosłymi.Kształtowane są postawy i€respektowane normy społeczne.. Cele ewaluacji: Pozyskanie informacji na temat sposobów kształtowania właściwych postaw wśród uczniów i respektowania ustalonych zasad postępowania i zachowania w szkole przez uczniów i nauczycieli.Dyrektor Rodzice Analiza dokumentów 2..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt