Opisz jeden dzień z wakacji w formie pamiętnika

Było bardzo wesoło.. Wszak pamiętnik piszemy sami dla siebie!. poleca 76 % .. Był to jeden z najbardziej interesujących dni w czasie moich wakacji.. xDd opisz ze w tym dniu spotkalas swojeg mena na korytarzu bo przez przypadek sie zgubilas i nie umualas znalesc sali.. on Ci pomogl i w nagrode dalas mu buziala i zeyjecie w .Opisz jeden dzień z twojego życia.. ;) Bardzo proszę o pomoc;** Z góry dziękuję.. Jeśli ktoś spędził ferie poza domem (na przykład wyjechał na zimowisko) to taka kartka z pamiętnika nie stanowi problemu.W sierpniu wraz z siostrą poleciałyśmy do Hiszpanii z naszą ciocią Clarissą.. Pisz całe opowiadanie w jednakowym czasie.. Nic jednak nie zapowiadało, żeby udało się to w te wakacje.. Adam Bahdaj kolonia nauka odpoczynek Podróżowanie przewodnik turystyczny relaks Szkoła wakacje wakacje z duchami.. Zatrzymaliśmy się w Kalifornii u wujostwa Wojtka.. ; Tam, gdzie to możliwe, wprowadzaj dialogi.. Babcia i ciocia opowiadały mi o nim, ponieważ były już wcześniej w szpitalu, aby ich odwiedzić, ale ja go jeszcze nie widziałam.Mój jeden dzień w szkole-kartka z pamiętnika.. Trzeba było dokupić kilka kosmetyków (100 zł), spodnie , koszulkę i strój kąpielowy dla mnie (192 zł), kąpielówki dla Ł., bo swoje zapomniał z domu (29zł), krótkie spodenki i koszulkę (93 zł), spodnie i bluzę dla Średniego (55 zł komplet)..

... opisz jeden dzień z wakacji w formie pamiętnika.

Wydarzenia dzieją się w przeważającej części w Warszawie, w domu i szkole Miziołka, niektóre mają miejsce w Powsinie i Kiełpinie, gdzie mieszkają jego .Jak napisać wypracowanie- kartka z pamiętnika z ferii, wakacji Temat wydaje się prosty, lecz okazuje się, że potrafi sprawić wiele problemów.. 2010-02-24 12:05:24; Opisz w formie kartki z pamiętnika pierwszy dzień w szkole minimum 10 zdan 2017-09-14 14:48:59; W formie kartki z pamiętnika (bilbo bagginsa) opisz przygodę z Golumem.. Okazało się, iż z powodu mojej wizyty Sędzia postanowił wydać prawdziwą ucztę.. 2010-04-29 20:06:44; W formie kartki z pamiętnika opisz trzy dni z dziennika .Właśnie wtedy razem z tatą i ciocią pojechałam do szpitala, aby odebrać mamę i młodszego brata.. Podróżowaliśmy z San Francisco do Santa Monica.Zadanie: napisz kartkę z pamiętnika , opisz w niej jeden dzień Rozwiązanie: oj, to był fatalny dzień już rano źle się czułam rodzice przekonywali mnie, że w nowej Zamknij W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.ŻELAZNE ZASADY.. Już tęsknię do zabaw z moimi wakacyjnymi przyjaciółmi.. Poszłam zobaczyć,co takiego robi i na stole zastałam wielki kolorowy tort,a na nim 7 swieczek..

Opisz jeden dzień z wakacji w formie pamiętnika Podobne tematy.

Wykorzystuj inne formy wypowiedzi - wprowadź elementy opisu czy charakterystyki.. Ona mieszka w Hiszpanii od ostatnich 10 lat!. Krystian, bo tak ma na imię, urodził się trzy dni wcześniej.. Korzystaj z bogactwa wyrażeń i zwrotów rozpoczynających i kończących opowiadanie oraz stanowiących spoiwo pomiędzy poszczególnymi częściami.Czas i miejsce akcji.. Byłam bardzo podekscytowana, że go poznam.. Rano obudziło mnie krzątanie mamy w kuchni.. 1 ocena .. mój dzień w szkole-kartka z pamiętnika 2011-02-24 15:59:46; Kartka z .. na j.pol ?. Wtorek, 17.01.12r.. Zaraz po tym mama z tatą dali mi olbrzymie pudło,na którym ruszała się pokrywka.Zadanie: jak opisać swój dzień kartka z pamiętnika prosze Rozwiązanie: mój wczorajszy dzień był bardzo podobny do każdego rano o godzinie 7 00 mama mnie obudziła Zamknij W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.Dzień z wakacji, który szczególnie zapamiętałam to 29 lipiec.. poleca76% Język polski .. Namawiał mnie, żebym wyjechał z nim na weekend za miasto.Opiszesz mi swój jeden dzień w postaci kartki z dziennika?. Jej mąż jest hiszpanem.. Moje marzenia wreszcie się spełniły, wszystkie w ciągu jednego miesiąca..

Zastosuj formę pamiętnika.

Pierwszy dzień naszej wycieczki spędziliśmy w Zakopanem.. Obudziła mnie wczoraj moja ulubiona piosenka, której nie mogłam wyrzucić z głowy przez cały dzień!W młodszych klasach kartka z pamiętnika jest utożsamiana z opowiadaniem, w starszych możesz pokusić się o jakąś dojrzalszą formę.. Spinalem/am się na najwyższą z nich, oczywiście było zimno.Napisz notatke w formie streszczenia lektury,,Ten Obcy '' 2010-01-30 19:12:31; Czy jest taki film na podstawie lektury,, Ten Obcy " 2011-01-08 17:10:33; W formie kartki z pamiętnika (bilbo bagginsa) opisz przygodę z Golumem.. Powinien też pojawić się opis uczuć, przeżyć; refleksje - nie tylko fakty.. Adresatem takiej wypowiedzi jest z reguły .. nadawca.. Dawid chciał dostać na urodziny nowego laptopa a dostał ubranie.Zadanie: napisz fragment pamiętnika i dziennika na pół str a4 jedno Rozwiązanie: drogi pamiętniku dziś wstałam z łóżka zapłakana mimo oporu musiałam iść do tej Zamknij W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb .- Przedstaw w formie kartki z pamiętnika wspomnienia jednego z bohaterów mitu związane z poznaniem Odyseusza..

Kartka z pamiętnika z wakacji.

Jest to dzień moich urodzin, wszystko powinno iść po mojej myśli, ale tak nie jest.. Stwórz ściągę .. W jednym z nich stał już suto zastawiony stół, który, tak jak gospodarze, czekał na moje przybycie.. 2 Zobacz odpowiedzi Reikochi Reikochi Drogi pamiętniku, wczoraj pojechalem/am na wakacje w góry.. Muszę przyznać, że ten wodospad pomimo swej małej wielkości w porównaniu oczywiście do .Jeden dzień w Soplicowie.. opisz jeden dzień ze swoich wakacji.Opisz jeden dzień z wakacji, w formie kartki z pamiętnika, na A4 mocz1313 mocz1313 Mój radosny dzień wakacji miał miejsce na kolonii j, w której uczestniczyłam w tym roku.Opisz jeden dzień z wakacji, w formie kartki z pamiętnika.. Mam nadzieję, że za rok znowu wszyscy spotkamy się w tym gronie.. Pamiętnik autor pisze dla siebie i nie przedstawia w nim co dzień od nowa znanych już spraw i ludzi.W lipcu wreszcie spotkałem się z moimi 2 kolegami - Piotrkiem i Wojtkiem i w trójkę polecieliśmy do USA.. Podczas drogi do pięknego miasta siedziałam ze znajomymi na ostatnich miejscach autobusu.. Darmowe rozwiązanie pracy domowej, szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum studia.. Zwiedziliśmy Dolinę Strążyską, Polanę Strążyską i Wodospad Siklawica.. Jeśli nie wskazano ci konkretnego momentu z jego życia, do jakiego masz się odnieść, dobrze przypomnij sobie treść lektury i wybierz ciekawe wydarzenie, które obudziło w bohaterze żywe emocje.Jednak wakacje z rodzicami, mimo iż bardzo udane nie były spełnieniem moich marzeń.. Wtedy zadzwonił Piotrek.. Pamiętaj, że kartka z pamiętnika to fragment pewnej większej całości.. 2010-04-29 20:06:44; Opisz w formie kartki z pamiętnika pierwszy dzień w szkole minimum 10 zdan 2017-09-14 14:48:5907,05,1999.. Machaliśmy przez szybę dzieciom w innych pojazdach, opowiadaliśmy kawały, aż w końcu dotarliśmy na miejsce.Czasem zdarza się, że tematem wypracowania jest kartka z pamiętnika bohatera literackiego omawianej właśnie lektury.. Po bezsennej nocy, kiedy to ojciec nie dał mi zgody na opuszczenie domu, nogi same zaniosły mnie na przystań.Dzień przed wyjazdem Podczas pakowania okazało się, że brakuje kilku rzeczy, a w trakcie rozpakowywania, że o czymś zapomnieliśmy.. Na polski muszę opisać 5 dni ze swojego życia w postaci dziennika ( opis dnia, raczej nie powinien zawierać głębszych przemyśleń itp. ) jednak ostatnio nie działo sie u mnie nic ciekawego, a żeby coś wymyślić tez nie mam weny.KARTKA Z PAMIĘTNIKA W tej formie wypowiedzi bardzo ważne są sprawy formalne: data (koniecznie!). Celem wypowiedzi jest np. uporządkowanie swoich uczuć, spokojne zastanowienie .Zredaguj kartkę z pamiętnika, opisująca jeden dzień ferii zimowych.. Byłam wtedy na wycieczce w Wiedniu.. i prowadzenie narracji w 1 os. lp.. Ciocia Clarissa mieszka w Barcelonie, w pięknym mieszkaniu w pobliżu La Rambla - to słynna ulica w Barcelonie.. 22.08.2013 r. Drogi pamiętniku!. wczuj się w postać dedala i opisz jego przezycia w formie kartki z pamietnika.Przydatność 65% Przygoda Robinsona Crusoe na morzu w formie kartki z pamiętnika.. Przedstaw myśli, emocje i przeżycia.. Przedstaw pisemnie dowolną przygodę Robinsona na morzu (przed pobytem na wyspie), w narracji 1-osobowej pt. „Kartka z pamiętnika Robinsona".. Stół był niezwykle starannie zastawiony, znajdowały się na nim przeróżne potrawy, które kusiły .124: Dawid Śmieszek (Zespół Placówek Oświatowych w Kasinie Wielkiej) Witam, chciałbym zachęcić was do przeczytania mojej kartki z pamiętnika.. Starannie zaplanuj kompozycję.. Akcja książki rozgrywa się w czasach współczesnych nam, od 1 kwietnia do 31 marca następnego roku (wiemy o tym tak dokładnie w oparciu o daty umieszczane przez Miziołka na początku każdej notatki).. Wolałem spędzić trochę czasu z moimi kolegami, poczuć się dorosłym i samodzielnym..