Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niedosłuchem




Okresowej wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia dokonuje się, w zależności od potrzeb, we współpracy z poradnią psychologiczno - pedagogiczną, w tym poradnią specjalistyczną, a także - za zgodą rodziców ucznia - z innymi podmiotami, zgodnie z załącznikiem nr 6. na podstawie diagnoz cząstkowych Obszar funkcjonowania Opis funkcjonowania dziecka w danym obszarze Potrzeby wynikające z diagnozy dziecka w danym obszarze Mocne strony Słabe strony Ogólna sprawność fizyczna ucznia29.09.2016 Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia.. Nauczyciele, Rodzice.. IPET na drugi etap edukacyjny.. PODSUMOWANIE OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA.. Trudności w rozumieniu mowy, problemy ze zrozumieniem poleceń, skupieniem uwagi.. WIELOASPEKTOWA OCENA POZIOMU FUNKCJONOWANIA UCZNIA: Diagnoza Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej Zalecenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Charakterystyka psychologiczno-pedagogiczna (mocne i słabe strony ucznia) - głębokie zaburzenia mowy i języka - afazja ruchowa - zaburzenia ekspresyjnego posługiwania się mowąARKUSZ WIELOSPECJALISTYCZNEJ OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA Imię i nazwisko ucznia Paulina M.. Nie zauważono żadnych odchyleń od normy.Zadania zespołu związane z planowaniem pracy dla ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego: dokonuje okresowej wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (minimum dwa razy w roku); opracowuje IPET, w terminie do dnia 30 września lub do 30 dni od dnia otrzymania orzeczenia Wyniki rozpoznania z wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia..

Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia - IPET.

Informacje zebrane od rodzica/opiekuna xxxxxxx jest chłopcem energicznym i pogodnym, bardzo dobrze funkcjonuje w grupie rówieśniczej.. Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami; Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój .W części VI zostały zaprezentowane istota, cel oraz sposób dokonywania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia, zgodny z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu MEN; zaproponowany został także przykładowy arkusz takiej oceny oraz dwa wzory struktur indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych.Danuta Turłaj • IPET dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - przedszkole • 4 Zmysły (wzrok, słuch, czucie, węch, równowaga) i integracja sensoryczna Mocne strony dziecka: Zmysły wzroku, słuchu, węchu i smaku funkcjonują prawidłowo.. / Informacje dodatkowe (Tabela - red.) 1 Numer orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego 2 Nazwa poradni psychologiczno-pedagogicznej, która wydała orzeczenie 3 Orzeczenie wydano z uwagi .II.. pobierz: sprawozdanie z pracy nauczyciela 2016-2017 .Okresowej wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia i modyfikacji programu dokonuje się, w zależności od potrzeb, we współpracy z poradnią psychologiczno-pedagogiczną, w tym poradnią specjalistyczną, a także -za zgodą rodziców ucznia - z innymi podmiotami..

Mocne strony ucznia: Umiejętności: dobra pamięć wzrokowa, sprawność manualna.

pobierz: WOPFU dla Przedszkola.odt, 0.01 MB pobierz: WOPFU dla Przedszkola.doc, 0.05 MB .. DO WIELOSPECJALISTYCZNEJ OCENY POZIOMU FUNKCJONOWANIA DZIECKA .. WIELOSPECJALISTYCZNA OCENA POZIOMU FUNKCJONOWANIA UCZNIA PODSUMOWANIE OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA na podstawie diagnoz cząstkowych w różnych obszarach funkcjonowania Mocne strony ucznia (przyczyny niepowodzeń edukacyjnych, trudności (predyspozycje, uzdolnienia, dobrze opanowane umiejętności) Obszary wymagające wsparcia1 Imię i nazwisko ucznia Chłopiec Data urodzenia XX Dane szkoły XX klasa/grupa Data podsumowania wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia XX DIAGNOZY CZĄSTKOWE Źródło informacji Analiza orzeczenia, opinii Informacje od rodziców ucznia Obserwacje wychowawcy i nauczycieli Analiza funkcjonowania Chłopiec z zespołem Aspergera.. Grudziądz.. Katarzyna Wierzbowska.. W WIEKU PRZEDSZKOLNYM.. Klaudia Strzeszewska.. Opublikowano: 14 maja 2016 roku .. (prawostronny niedosłuch), trudności z percepcją muzyki, brak poczucia rytmu, trudności z odtwarzaniem muzyki i grą na instrumentach (lewostronny niedosłuch) .. Tagi: Arkusz wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania .Arkusz Wielospecjalistycznej Oceny Poziomu Funkcjonowania Ucznia Nauczyciele, Rodzice..

Np. wielospecjalistyczna ocena może być podstawą ustalenia w IPE-T zajęć realizowanych indywidualnie z uczniem lub w grupie liczącej do 5 uczniów.

środa, 18 marca 2020 9Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia WOPFU • Dokumentacja • pliki użytkownika worekpelenpomyslow przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • Wzór WOPFU przykładowy arkusz.docx10.. PROPOZYCJA ARKUSZA INDYWIDUALNEGO PROGRAMU EDUKACYJNO - TERAPEUTYCZNEGO Nauczyciele .. których interesują problemy ucznia z ADHD.Szkoła magii - autorski program rewalidacji indywidualnej Uczeń: .Diagnoza: niedosłuch centralny, ADHD, zespół hiperkinetyczny, dyslalia wieloraka Program rewalidacji indywidualnej został opracowany po przeprowadzeniu szczegółowej analizy funkcjonowania ucznia w zakresie poszczególnych sfer, na podstawie: orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego., zgodnie z .Niedosłuch centralny - uszkodzenie w obrębie pnia mózgu lub półkul mózgowych.. Wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (i modyfikacjiArkusz wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia oraz IPET Obszar funkcjonowaniaOpis funkcjonowania dziecka w danym obszarzePotrzeby wynikające z diagnozy dziecka w danym obszarzeMocne stronySłabe stronyOgólna sprawność fizyczna ucznia (motoryka duża)Sprawność rąk ucznia (motoryka mała)Zmysły (wzrok, słuch, czucie, węch, równowaga) i integracja sensorycznaprawidłowo .Zespół nauczycieli i specjalistów pracujących z dzieckiem, co najmniej dwa razy w roku szkolnym, dokonuje bowiem okresowej wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia, uwzględniając ocenę efektywności programu oraz, w miarę potrzeb, dokonuje modyfikacji programu.wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia z której wynika konieczność zastosowania właściwych warunków realizacji potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, form stymulacji, rewalidacji, terapii usprawniania i rozwijania potencjalnych możliwości i mocnych stron dziecka oraz innych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej.1..

Jolanta Jarmuł ...To właśnie rola wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia - przełożyć aktualną wiedzę na zapisy w realizowanym (przygotowywanym) indywidualnym programie.

Wg tabeli na str. poprzedniej DIAGNOZY CZĄSTKOWE Źródło informacji Analiza funkcjonowania Analiza orzeczenia, opinii Aktualnie rozwój intelektualny dziecka znajduje się na poziomie przeciętnym i przebiega harmonijnie (na poziomie górnej granicy .ARKUSZ WIELOSPECJALISTYCZNEJ OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA Strona 3 z 9 trudności itp.) ekspresji twarzy, nie posiada zdolności wczuwania się w stan emocjonalny rozmówcy, szkole, nauka wyrażania emocji, docenianie najdrobniejszych postępów, chwalenie na forum klasy Sfera społeczna (kompetencje społeczne, relacje z dorosłymi,Wielospecjalistyczna ocena funkcjonowania ucznia #wopfu Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (tabelka II - kolumny) Motoryka duża utrzymanie równowagi - ma problemy/nie ma ogólna sprawność fizyczna - odbiega/nie odbiega od poziomu rówieśników koordynacja ruchów kończyn […]ARKUSZ WIELOSPECJALISTYCZNEJ OCENY POZIOMU FUNKCJONOWANIA UCZNIA Imię i nazwisko ucznia: xxxxxxxx Numer orzeczenia: xx/xxx/xxxxx z dnia xxxxxxxx.. Potrzebuje motywacji i zachęty do działania - osiąga wtedy bardzo wysokie wyniki.2 WIELOSPECJALISTYCZNA OCENA POZIOMU FUNKCJONOWANIA UCZNIA Skala ocen: 0 dziecko nie zalicza danego zadania 1 dziecko częściowo zalicza dane zadanie 2 dziecko zalicza dane zadanie W ZADANIACH WYMAGAJĄCYCH KOMUNIKACJI ZADANIE UZNAJE SIĘ ZA WYKONANE NIEZALEŻNIE OD UŻYTEGO ŚRODKA PRZEKAZU: GESTU SŁOWA ZDJĘCIA/OBRAZKA SYMBOLU PCS W ZADANIACH ROZWINIĘTYCH, PUNKTACJI PODLEGA KAŻDY .Arkusz wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia oraz IPET Warsztat pracy.. Aktualne rozporządzenia, jak i poprzednie, nie precyzują formy wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia: karta, zeszyt, arkusz.Zarówno wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia jak i ewentualnej modyfikacji IPET dokonuje się - w zależności od potrzeb - we współpracy z poradnią psychologiczno-pedagogiczną, w tym poradnią specjalistyczną, a także - za zgodą i rodziców ucznia - z innymi podmiotami.Co ważne: zespół w miarę potrzeb może na podstawie oceny wielospecjalistycznej dokonać modyfikacji programu.. Indywidualny plan pracy z uczniem słabym dla uczennicy Technikum Usług Fryzjerskich.. SPRAWOZDANIE Z PRACY NAUCZYCIELA Z ZAŁĄCZNIKAMI.. Pozytywne .INDYWIDUALNY PROGRAM EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY dla ucznia realizującego podstawę programową kształcenia ogólnego Data posiedzenia zespołu nauczycieli i specjalistów w celu opracowania IPET: Lp..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt