Monitorowanie realizacji podstawy programowej z języka polskiego w szkole podstawowej




Określanie dotychczasowych doświadczeń w tym zakresie.. Nowa podstawa programowa dla szkół .. VII KONGRES ZARZĄDZANIA OŚWIATĄ, OSKKO, UMK, Toruń, 24 Zadania nauczycieli i dyrektorów.. Szczegóły Kategoria: Monitorowanie realizacji podstawy programowej Opublikowano: środa, 15, listopad 2017 14:03Szkoła Podstawowa w Węgorzynie.. w Szkole Podstawowej im.. prof. Jana Czekanowskiego w Cmolasie Podstawa prawna: 1.. Zgodnie z ustalonymi przez Ministra Edukacji Narodowej podstawowymi kierunkami realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2014/2015 i pismem MEN znak: DJE.WEK.4010.72.2015.DP z dnia 19 maja 2015r.Nowa podstawa programowa w zakresie języka obcego 2017-02-28 (data modyfikacji: 2017-03-29) W Dzienniku Ustaw z dnia 24 lutego 2017 ukazało się Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej.. Formułowanie wniosków do dalszej pracy- na etapach klas:0,1-3, 4-6.Karta monitorowania realizacji podstawy programowej, poziom II na Uczę.pl.. zm.) - dotyczy szkół tzw. starego typu (6-letnia szkoła podstawowa, gimnazjum, zasadnicza szkoła zawodowa, 3-letnie liceum ogólnokształcące, 4-letnie technikum .Zadania nauczycieli i dyrektora związane z realizacją podstawy programowej w świetle aktów prawnych Zadania dyrektora 3) Zaplanowanie podsumowania realizacji podstawy programowej na koniec cyklu kształcenia..

Procedura monitorowania podstawy programowej w Szkole Podstawowej im.

wariantów podstawy programowej skonstruowany jest w taki sam sposób: zawiera cele kształcenia stanowiące wymagania ogólne, treści nauczania i umiejętności wyrażone w postaci wymagań szczegółowych oraz zalecenia dotyczące warunków i sposobów realizacji podstawy programowej na danym etapie edukacyjnym.Oficjalna Strona Szkoły Podstawowej nr 3 w Chodzieży.. VII KONGRES ZARZĄDZANIA OŚWIATĄ, OSKKO, UMK, Toruń, 24- ..

Procedury monitorowania realizacji podstawy programowej.

Pobieraj materiały i pomoce dydaktyczne z Klubu Nauczyciela Uczę.pl!Sztuka wyrazu.. TREŚCI NAUCZANIA ZAWARTE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ KLASA II Uczeń nabył i utrwalił wiadomości i umiejętności w zakresie KLASA II Uczeń nabył i utrwalił wiadomości i umiejętności w zakresie 1.w podstawie programowej W szkole lub placówce realizuje się podstawę programową z uwzględnieniem osiągnięć uczniów z poprzedniego etapu edukacyjnego.. W szkole lub placówce monitoruje się i analizu-Podstawa programowa 2017 Zadaniem nauczyciela języka polskiego na II etapie edukacyjnym jest przede wszystkim: 3) rozwijanie w uczniu ciekawości świata, motywacji do poznawania kultury własnego regionu oraz dziedzictwa narodowego;W szkole realizuje się podstawę programową z uwzględnieniem osiągnięć uczniów z poprzedniego etapu edukacyjnego..

W przypadku realizacji języka polskiego .

73-155 Węgorzyno .. Zakres procedurytreść podstawy programowej kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, wraz z komentarzem.. W to miejsce określono minimalne ogólne liczby godzin przeznaczone na realizację podstawy programowej z poszczególnych obowiązkowychPROCEDURA MONITOROWANIA .. Język angielski - Elżbieta Ksiażkiewicz-Mroczka SZKOŁA PODSTAWOWA -II ETAP EDUKACYJNY Klasy IV-VI W roku szkolnym 2009/2010 w klasach IV-VI zrealizowałam zaplanowany materiał nauczania zgodnie z podstawą programową.Nowa podstawa programowa dla liceum, technikum i branżowej szkoły II stopnia Data: 31.01.2018. Minister Edukacji Narodowej Anna Zalewska podpisała 30 stycznia 2018 roku rozporządzenie w sprawie nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego dla czteroletniego liceum ogólnokształcącego, pięcioletniego technikum oraz dwuletniej branżowej szkoły II stopnia.z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. poz. 977, z późn.. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I .Monitorowanie realizacji podstawy programowej..

Cel ewaluacji Pozyskiwanie informacji o procesie wdrażania podstawy programowej.

Celem niniejszej procedury jest określenie sposobu, czynności i techniki dokumentowania czynności dyrektora w zakresie nadzoru nad realizacją podstaw programowych z poszczególnych edukacji przedmiotowych.. w zakresie rozszerzonym.Monitorowanie realizacji treści z podstawy programowej - m.in. poprzez odniesienie się do wymagań ogólnych, szczegółowych i treści nauczania zawartych w podstawie programowej, a także uwzględnienie stopnia dostosowania tych treści do możliwości edukacyjnych uczniów, m.in. przystępności, stopniowania trudności, a także analizy .w sprawie wprowadzenia procedury monitorowania realizacji podstawy programowej.. REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ .. ul.Grunwaldzka 2.. 4) W protokole rady pedagogicznej raz/dwa razy w roku umieszczenie zapisu dotyczącego podsumowania realizacji podstawy programowej.ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły .Każdy z ww.. Program nauczania języka polskiego w czteroletnim liceum ogólnokształcącym i pięcioletnim technikum Barbara Pałasz Program nauczania - plik pdf Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe, publikując program na stronie wyraża tym samym zgodę na bezpłatne wykorzystanie przez nauczycieli niniejszego programu do pracy z uczniami oraz zgodę na tworzenie przez .Sprawozdanie z monitorowania realizacji podstawy programowej w woj. podlaskim w roku szkolnym 2014/2015.. podstawowych.. 91 3971418 .. Karty monitorowania realizacji podstawy programowej: KARTA MONITOROWANIA REALIZACJI RAMOWYCH PLANÓW NAUCZANIA W KLASACH 1-3; KARTA MONITOROWANIA REALIZACJI RAMOWYCH PLANÓW NAUCZANIA W KLASACH 4-6 ; KARTA MONITOROWANIA REALIZACJI RAMOWYCH PLANÓW .SPRAWOZDANIE ZE STOPNIA REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ I PÓLROCZE ROKU SZKOLNEGO 2012/201 Podstawę programową w klasie II i III zrealizuję zgodnie z zamierzeniami na rok szkolny 2012/2013.. Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (ze zm.), w szczególności art. 55..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt