Mocne i słabe strony klasy pierwszej




Analiza mocnych i słabych stron pracy szkoły wynikających z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2012/2013: Obszar III - Funkcjonowanie szkoły w środowisku lokalnym (wymaganie 1.. Do wad , o których lepiej nie wspominać na rozmowie kwalifikacyjnej, z pewnością należy brak punktualności czy lenistwo.. 3. wspieranie w sytuacji trudności w adaptacji .. Analiza SWOT może być wykorzystana dla firmy i osoby.. Uczeń potrafi: określić swoje preferencje - wymienić przedmioty szkolne oraz zajęcia poza szkolne, które lubi oraz wie czy jest z nich dobry,Opis funkcjonowania - mocne strony i zakres, w którym uczeń wymaga pomocy Mocne strony Słabe strony Rozwój fizyczny (w tym motoryka duża i mała, funkcjonowanie zmysłów, stan zdrowia) Wysoka sprawność w zakresie motoryki dużej - chłopiec chętnie biega, skacze, wspina się na drabinki, włącza się do gier ruchowych.W roku szkolnym 2003/2004 zostałam wychowawczynią klasy IV.. Wybierzmy 2, góra 3 mocne strony i skupmy się tylko na nich.Główny: Uczeń poznaje swoje mocne i słabe strony.. Wśród mocnych stron pracownika mogą pojawić się na przykład zdolność do zarządzania czasem czy ludźmi.. Klasa liczyła 26 uczniów z czego większość stanowiły dziewczynki /16/.. .Mocne i słabe strony ucznia - IPET Mocne i słabe strony ucznia - IPET Zasadnicze informacje o uczniu wynikające z poziomu funkcjonowania zawierające się w Indywidualnych Programach Edukacyjno-Terapeutycznych i wynikające z orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego mogą przyjmować formę jak poniżej:BO MOCNE STRONY SĄ W TOBIE I CZEKAJĄ NA ODKRYCIE!.

Uczeń zna swoje mocne strony.

Pamiętaj, aby nie popadać ze skrajności w skrajność.. potrafię być chamska, jestem wredna, agresywna, czasem i bezczelna, wysokie mniemanie o sobie, zazdrość, zarozumiałość, kłamstwo, czasem lenistwo, postawa egoistyczna, hipokrytka, materialistka.. Jeśli uczeń począwszy od klasy pierwszej nie zrozumie jej zasad, nauka tego przedmiotu w klasach wyższych sprawi mu wiele trudności.. Słabe strony: Posiada ubogi zasób słownictwa, jest bierny1.. Zespól klasowy jest zróżnicowany pod względem emocjonalnym, intelektualnym oraz aktywnością i motywacją do nauki.. Wspomaganie rozwoju mowy dzieci.Indywidualne Programy.. 2.Pierwsze słabe i mocne strony pracownika dotyczą jego wiedzy, czyli wykształcenia, znajomości języków, uzyskanych uprawnień czy certyfikatów.. Dalej jest doświadczenie zawodowe.. można by .Kwestionariusz mocnych stron uczniów klas III-IV autor: Renata Czabaj .. w klasie, nie ma objawów zmęczenia ręki podczas pisania.. Dobrze koncentruje uwagę na wykonywanych czynnościach.. Certyfikat „WF z klasą" .. podczas których nabywają praktycznych umiejętności w dziedzinie udzielania pierwszej pomocy; uczestniczą w obozach szkoleniowych, odnoszą sukcesy w zawodach pomocy przedmedycznej, oraz sprawdzają swoją wiedzę praktyczną pomagając profesjonalnym ratownikom medycznym podczas .Główny:..

Stworzyła mapę mocnych stron klasy.

rok szkolny .. Prawidłowo określa położenie przedmiotów względem siebie.. Klasa III liczy 10 uczniów.. Zaznacz kółkiem numery tych zdań, z którymi się zgadzasz.. „Proces wychowania i kształcenia prowadzony w klasach I-III szkoły podstawowej umożliwia dziecku odkrywanie własnych możliwości, sensu działania oraz gromadzenie doświadczeń na drodze prowadzącej do prawdy, dobra i piękna.. Okazało się, że najmocniejszą stroną 3b jest to, że wszyscy w niej lubią ruch i są ciekawi, a także ugodowi, pomysłowi, lubią myśleć i .oraz mocnych i słabych stron dzieci w klasie udział dzieci rozmowa, obserwacja, testowanie oddziaływań - notatki udział rodziców indywidualny kontakt, informacje „od ekspertów" 2. wspieranie normatywnej adaptacji.. TEST TWOICH MOCNYCH STRON Poniżej znajduje się 90 stwierdzeń.. proszę o odpowiedzi zgodne z pytaniem.. Program powstał w oparciu o orzeczenie wydane przez PP-P.. Edukacyjno-Terapeutyczne — opracowanie.. Prace plastyczne są ubogie w środki wyrazu artystycznego.. MOCNE STRONY SŁABE STRONYRekruter musi czuć, że wymieniane mocne strony pracownika mają przełożenie na rzeczywistość..

Rola nauczycielaJakie są Twoje słabe strony?

Wykorzystywane są zasoby środowiska na rzecz wzajemnego rozwoju).. W programie wpisano mocne i słabe strony dziecka, rodzaj i zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów prowadzących zajęcia z uczniem, formy i metody pracy z uczniem, działania wspierające rodziców .Mocne strony:-większość samodzielnie korzysta z toalety, myje, wyciera ręce i twarz,-właściwie zachowują się przy stole w czasie posiłków, Słabe strony:-niektóre dzieci mają kłopoty z utrzymaniem porządku w czasie zabawy i odłożeniu zabawek po jej zakończeniu.. Jest zaradny i samodzielny w sytuacjach codziennych np. ubieranie.. Uczniowie są mili, zabawni, weseli i koleżeńscy, chętnie sobie pomagają.. Śpiewa piosenki.. Wykonuje estetyczne prace plastyczne.. Dzieci w większości są zdyscyplinowane na zajęciach i aktywne.Analiza pracy klasy ( mocne i słabe strony, sukcesy) Klasa III „b" liczy 16 uczniów 8-dziewczynek i 8 chłopców.. Wie, która strona ciała jest lewa, a która prawa.. auczyciel z mem.09.04.00 -24-002/12.. Klasa niekiedy rozbrykana ale na lekcjach pracowita i zdyscyplinowana.. Do budowania świadomości własnego ‚ja' warto wykorzystać pewną metodę poznawczą, pod której znakiem chcę postawić cały ten artykuł: "Name It, Claim It, Aim It",Mocne strony szkoły..

atowice 20152 Bez podziału na mocne i słabe strony.

Działania na konkretach, zabawy i gry matematyczne, zabawy tematyczne z wykorzystaniem zdobytej wiedzy .Jakie są słabe strony, do których lepiej się nie przyznawać?. ARKUSZ WIELOSPECJALISTYCZNEJ OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA Strona 4 z 9 INDYWIDUALNY PROGRAM EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY .. uczeń powinien zajmować miejsce na początku klasy, w miarę możliwości sala wyciszona, umożliwienie pobytu w spokojnym miejscu, unikanie używania mocnych zapachów, przestrzeń, .Sprawozdanie z pracy dydaktyczno - wychowawczej - w klasie III-2014/2015.. odpowiedzi niewłaściwe, niepożądane, zawierające wulgaryzmy, spam, linki, lub łańcuszki - usuwam.. Jest koleżeoski.. Z tego samego względu kłamanie i kręcenie również nie wchodzi w grę - poza tym można to naprawdę łatwo zweryfikować.. Informacji o uczniach, ich sytuacji rodzinnej, problemach i osiągnięciach zasięgnęłam u wychowawczyni, która prowadziła ich w klasie I-III.Na mocne i słabe strony ucznia.. SWOT to akronim angielskich słów: strengths (mocne strony), weaknesses (słabe strony), opportunities (szanse), threats (zagrożenia).. MOCNE STRONY • chętnie uczestniczy w życiu rówieśników • buduje więzi ze środowiskiem • korzysta z informacji, które są skierowane do niego • odpowiada na zadane pytania • zazwyczaj przestrzega umów i norm społecznych • uczęszcza regularnie na zajęcia • jest przygotowany do zajęć • ma dość dobre tempo wykonywanych .mocne i słabe strony klasy; problemy wychowawcze z uczniami, uczniowie nadpobudliwi, wyobcowani z klasy, szczególnie uzdolnieni; opis działań wychowawczych podejmowanych przez wychowawcę w celu integrowania zespołu klasowego; opis działań mających na celu przeciwdziałanie niepowodzeniom szkolnym uczniów, uczestnictwo w kulturze .mocne i słabe strony mojej klasy witajcie może ktoś mi tu pomoże mamy nowa dyrekcję która kazała nam napisać na radę pedagogiczną krótkie sprawozdanie na temat : "mocne i słabe strony mojej klasy - wnioski do dalszej pracy" troszkę nie za bardzo wiem jak za to sie zabrać może ktoś już cościk takiego pisał i będzieW załączeniu przedstawiam przygotowany Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny dla dziecka słabowidzącego.. Nie możemy też zapomnieć o swojej osobowości.Analiza SWOT to technika analizy informacji, typowo wykorzystywana jako metoda analizy strategicznej przedsiębiorstwa.. W klasie są uczniowie posiadające orzeczenia z Poradni Psychologiczno .Słabo posługuje się mapą.. Nauczyciel oceniając postępy ucznia w nauce musi wziąć pod uwagę mocne i słabe strony aktywności dziecka.. Szczerość w przypadku tych słabych stron raczej nie zagwarantuje Ci przychylnej oceny ze strony osoby prowadzącej rozmowę kwalifikacyjną .Klasa 3b korzystając z materiałów udostępnionych przez Wydawnictwo spróbowała znaleźć nie tylko mocne strony każdego ucznia, ale także swojej klasy.. Chętnie ćwiczy.. Odpowiedzi zaznaczaj bez dłuższego zastanawiania się - pierwsza myśl jest najlepsza!. Szczegółowe: Uczeń wie: że warto poznawać samego siebie.. Poznaj tę metodę analizy strategicznej aby podejmować lepsze decyzje biznesowe i .Poznając swoje słabe i mocne strony będziemy w stanie racjonalnie oceniać w czym jesteśmy dobrzy, z czym mamy problem, co rozwijać w zgodzie ze zdrowym ego..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt