Indywidualny program zajęć rewalidacyjnowychowawczych




Podgląd treści.. Termin: 21.02.2018 Prowadzący: Renata Sadowska Cele ogólne: - budowanie atmosfery bezpieczeostwa, zaufania i dobrego samopoczucia uczestnika,Dziennik indywidualnych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych w kategorii Dzienniki zajęć / Dzienniki, Księgi, Rejestry / Druki szkolneDziennik indywidualnych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych A4 (72 str.) miękka oprawa kartonowa.. 04.19. roku w Inowrocławiu( na podstawie orzeczenia nr .). została zakwalifikowana do indywidualnych zajęć rewalidacyjno- wychowawczych.Pisząc ten program, wiem że zostanie w całości wprowadzony w życie.. Indywidualny program zajęć rewalidacyjno-wychowawczych opracowała: mgr Jolanta Luto Materiał nadesłany przez Czytelniczkę portalu Pedagogika Specjalna - portal dla nauczycieli Tagi: głęboka niepełnosprawność intelektualna , program rewalidacyjno-wychowawczy , zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze .INDYWIDUALNY PROGRAM ZAJĘĆ REWALIDACYJNO - WYCHOWAWCZYCH ROK SZKOLNY 2019/2020 Program opiera się na szczegółowej obserwacji dziecka, zaleceniach Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej, wskazówkach zawartych w literaturze oraz rozmowie z rodzicami Uczeń: Michał Dziecko niepełnosprawne to dziecko z największymi deficytami rozwojowymi.. Z 2013r poz. 529) Celem zajęć jest wspomaganie rozwoju dzieci i .Indywidualny Program Rewalidacyjno - Wychowawczy dla ucznia xxxxx nauczyciel prowadzący zajęcia xxxxx psycholog xxxxx Nr orzeczenia 5 na okres 3 lat Data wydania orzeczenia przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w xxxxx Rodzaj niepełnosprawności upośledzenie umysłowe w stopniu głębokim 1.Indywidualny program zajęć opracowują prowadzący zajęcia nauczyciele we współpracy z psychologiem oraz, w zależności od potrzeb, z innymi specjalistami pracującymi z dziećmi i młodzieżą, na podstawie diagnozy oraz zaleceń zawartych w orzeczeniu o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych oraz obserwacji funkcjonowania .program zajĘĆ rewalidacyjno - wychowawczych rok szkolny 2017/2018 program realizowany w oŚrodku szkolno - wychowawczym nr 5 w czĘstochowie w grupie rewalidacyjno - wychowawczej opracowała: mgr sylwia szmul mgr agnieszka kawalec i. zaŁoŻenia programuProgram zajęć rewalidacyjno - wychowawczych dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim..

Indywidualny program zajęć rewalidacyjno-wychowawczych.

V ZAKRES TEMATYCZNY I ZAKŁADANE UMIEJĘTNOŚCI UCZENNICY Tematyka zajęć rewalidacyjno - wychowawczych opiera się głównie na rozwijaniu procesupotrzebie zajęć rewalidacyjno- wychowawczych.. Bardziej .Program indywidualnych zajęć rewalidacyjno- wychowawczych dla dziecka z upośledzeniem w stopniu głębokim.Program ten powstał w oparciu o zapisy zamieszczone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 kwietnia 2013 roku w sprawie zasad organizowania zajęć rewalidacyjno wychowawczych dla dzieci i młodzieży upośledzonych umysłowo w stopniu głębokim (Dz. U. Ostrołęka.. Odpowiednio do indywidualnych możliwości dziecka, predyspozycji rodziców i wymagań środowiskowych należy stosować w stosunku do niego właściwą metodę postępowania usprawniającego.AUTORSKI PROGRAM ZAJĘĆ REWALIDACYJNO-WYCHOWAWCZYCH OPRACOWANY DLA POTRZEB TERAPII ANNY R. 1.. Indywidualny programZajęcia rewalidacyjno-wychowawcze organizuje się na wniosek rodziców / opiekunów prawnych na podstawie orzeczenia o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych wydanego przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne.. Katarzyna Stąsiek.. Plan pracy grup wychowawczych w internacie dla dzieci niepełnosprawnych intelektualnie autor: Marlena Zjawińska kategoria: plany pracyrewalidacja indywidualna • pliki użytkownika magda.wer przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • Zestaw ćwiczeń rewalidacyjnych.doc, Scnariusz zajęć rewalidacyjnych dla dzieci z upośledzeniem umysłowym.doc W tworzeniu programu zostały uwzględnione cele rewalidacji osób upośledzonych.INDYWIDUALNY PROGRAM REWALIDACYJNO-WYCHOWAWCZY DLA UCZNIA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU GŁĘBOKIM na rok szkolny: 2013/2014 ..

akwiatek, 2013-09-14, ocena: Bardzo ciekawie zaprezentowany program pracy z uczniem.

Małgorzata Szafrańska.. 1, oraz .INDYWIDUALNY PROGRAM EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY Na podstawie rozp.. Grudziądz.INDYWIDUALNY PROGRAM ZAJĘĆ REWALIDACYJNYCH Na okres trzech lat nauki w gimnazjum Dla ucznia upośledzonego w stopniu głębokim Tematyka zajęc rewalidacyjnych opiera się głównie na rozwijaniu procesu komunikacji z otoczeniem i rozwijaniu samodzielnosci, szczególnie czynności samoobsługowych, w takim stopniu na ile pozwala rozwój psychofizyczny.Program zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla ucznia z obustronnym niedosłuchem .. Zakończenie zajęć.. W moim indywidualnym programie zajęć uwzględnię wiele metod pracy.Indywidualny program zajęć opracowują prowadzący zajęcia nauczyciele we współpracy z psychologiem oraz, w zależności od potrzeb, z innymi specjalistami pracującymi z dziećmi i młodzieżą, na podstawie diagnozy oraz zaleceń zawartych w orzeczeniu o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, o którym mowa w § 1 ust..

Zajęcia mogą mieć charakter indywidualny lub zespołowy, gdzie liczba osób w zespole wynosi od 2 do 4 osób.7.

- stymulacja polisensoryczna.. Program został opracowany na podstawie:CHARAKTERYSTYKA PROGRAMU Opracowany indywidualny program do zajęć rewalidacyjno - wychowawczych jest przeznaczony do pracy z dzieckiem upośledzonym w stopniu głębokim.. Zaburzone są wszystkie sfery funkcjoIndywidualny program zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla ucznia szkoły podstawowej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim na rok szkolny 2012/2013.. MEN z dnia 28.08.2017 DANE UCZNIA imię (imiona) i nazwisko ucznia data urodzenia miejsce zamieszkania Rok szkolny Klasa Wychowawca Data .. PROGRAM ZAJĘĆ REWALIDACYJNO - WYCHOWAWCZYCH ROK SZKOLNY 2017/2018 PROGRAM REALIZOWANY W OŚRODKU SZKOLNO WYCHOWAWCZYM .. Łańcut.. Podstawą jest nawiązanie pozytywnego kontaktu emocjonalnego z nauczycielem - terapeutą.. Krótka charakterystyka.. Oddział tworzony w tym wypadku nie jest oddziałem w rozumieniu przepisów oświatowych , a jedynie pewną strukturą w programie , która pozwala na .Program zakłada nawiązanie kontaktu przez dotyk, słowo mówione i śpiewane..

Podsumowanie zajęć - omówienie czynności wykonywanych podczas zajęć, ocena pracy i zachowania ucznia - nagrodzenie za aktywne uczestnictwo.

Scenariusz zespołowych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych dla uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu głębokimINDYWIDUALNYCH ZAJĘĆ REWALIDACYJNO - WYCHOWAWCZYCH Temat: Hu hu ha, hu hu ha, nasza Zima nie taka zła!. Arkusz Wielospecjalistycznej Oceny Poziomu Funkcjonowania Ucznia.. · program zajęć opracowujemy na dany rok szkolny, cele i program zajęć muszą być .. podpisujemy imieniem i nazwiskiem · indywidualny program pracy z uczniem (wychowankiem), który winien zawierać zakres ćwiczeń skierowanych na usprawnianie, stymulowanie, korygowanie i .Indywidualny program zajęć opracowują prowadzący zajęcia nauczyciele, we współpracy z psychologiem oraz, w zalężności od potrzeb z innymi specjalistami pracującymi z dziećmi i młodzieżą, na podstawie diagnozy oraz zaleceń zawartych w orzeczeniu o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, oraz obserwacji funkcjonowania .Indywidualny program zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla dziecka z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim autor: Magdalena Przyborek-Pawełek kategoria: plany pracy.. Pobierz (doc, 54,0 KB) Komentarze..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt